Wednesday, December 31, 2008

picnic yang panic

jam 5.30am aku dah bangun.thanks to emir yang bersungguh2 membangunkan aku sebab nak milo dalam botol. bab ni memang biasa setiap hari kalau aku di rumah..yang bagusnya..subuh tak tlepas..hahahaha...Alhamdulillah...selesai yang wajib, aku buat kerja favourite aku...nda payah lah aku mention..wife aku tau..hahaha..kan lin..pagi tadi dalam jam 7 lebih kami pegi tg aru beach berpicnic dgn mak ayah along jai dan yana...together with in laws..anak buah dan mereka yang berkaitan...bulu tangan aku habis bersih hangus rentung licin dijilat bara masa BBQ...cuaca MasyaAllah..fanas lah..kelabu anak-anak aku..aku maintain la...mungkin ada berkilat dari biasa..atapi nadapa..yg bikin aku panik..air laut surut.. suspensi dah aku masa mula sampai..Tsunami dulu pun bermula dgn laut yg surut kan??Alhamdulillah..nothing bad happened..balik jam berapa tak ingat tapi sebelum jam 2pm dag sampai umah la..tadur trusssss...semangat mau belajar update blog baru aku bekobar2 ni..tapi sekali lagi aku panic..bila tersalah tekan...ntah masuk mana-mana ntah...sekarang jam 4.53pm..1/jan/2009...ada masalah timing sikit dlm posting aku ni..tapi nanti lah disetel kan..janji aku dah ada blog ...hahahahahahahaha..wahai org2 kampung...aku dah ada blog..walaupun aku masih tercari2 maksud blog tu hapa???

1 comment: